Donderdag 05 september 2024
(22 september) Meld je uiterlijk 8 september an voor de parochiedag!
Zoals in juni aangekondigd, is op 22 september de Parochiedag 2024. Deze wordt gevierd in en rondom de Sint-Elisabethkerk van Grave. Om 10.00 uur worden de feestelijkheden afgetrapt met een plechtige eucharistieviering. De liturgische gezangen worden verzorgd door de gemengde zangvereniging “Vivace” uit Millingen aan de Rijn.

Ontmoeting
Aansluitend aan de hoogmis is er ontmoeting onder hetb genot van koffie, thee en iets lekkers. Het is een mooie gelegenheid om met elkaar weer eens bij te praten. De dorpen en de stad vormen immers één parochie. Uiteraard wordt ook aan de inwendige mens gedacht, in de vorm van een kleine verrassingslunch. Pastoor en kerkbestuur nodigen u van harte - en nadrukkelijk - uit om tijdens deze Parochiedag aanwezig te zijn.

Aanmelding gewenst
Bent u erbij en maakt u gebruik van de verrassingslunch? Graag opgeven via algemeen@st-elisabethparochie.nl