Zaterdag 06 juli 2024
(Romebedevaart) Persoonlijke uitnodiging van de pastoor

Volgend jaar tijdens het Heilig jaar 2025 met als thema “Pelgrims van Hoop”, zal er namens de bisschoppenconferentie een Nationale Bedevaart naar Rome worden georganiseerd.

De parochie gaat mee!
Wij als parochie willen daarbij als groep aansluiten en daarom nu in eerste instantie inventariseren wie er mee zouden willen gaan. Stuur een mail naar Jacqueline Brouwer via: algemeen@st-elisabethparochie.nl.

Persoonlijke uitnodiging van de pastoor
Volgend jaar is het ook 10 jaar geleden dat ik tot priester werd gewijd en Rome heb verlaten nadat ik daar 4 jaar heb gestudeerd aan  The Pontifical Beda College (foto). Het is ook in de “Eeuwige Stad” waar ik in de Basiliek van Paulus buiten de muren mijn diakenwijding mocht ontvangen met als hoofdcelebran James Michael kardinaal Harvey. Als Nederlander heb ik in de vier jaar dat ik er gewoond, gestudeerd en verbleven heb, de stad per fiets goed leren kennen en wil u meenemen naar bijzondere plekken.

Samen hoop ik er met parochianen een inspirerende spirituele reis van te maken waar de drie C’s centraal staan: Cattolica, Cultura Culinaria.

Samen naar Rome! Gaat u ook mee?
Pastoor Herman Schaepman